2016. január 24., vasárnap

JUHÚÚÚ

avagy a blog ELSŐ díja!


Nem régiben megkapta a blog az első díjat, amit ezúton is szeretnék megköszönni Petra  :) <3
Hatalmas öröm ez számomra, nagyon de nagyon köszönöm!

Szabályok:

- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad és linkeld be a blogját
 mivel több is van, ezeket is hozzá csatolom:
Bosszúálló FF: Tűzvonalban
Korra FF:       Where my demons hide

- Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár
- Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsót annak a blogján, akitől a díjat kaptad
- Mondj véleményt a blogról
- Írd le, kiknek ajánlod a blogot
- Küld tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy egy blogger/ bloggerina csak egyszer kapja meg

1. Miről szólt az első írásod / novella / történet / és mikor írtad?
     A legelső?  Pfuhhhh....*( gondolkozok rendesen :) ), hát nem is emlékszem igazán. Talán valami olyan volt, hogy egy gazdag lány, hajó balesetet szenvedett, és mikor megtalálták, nem emlékezett arra, kicsoda, közben pedig kiderült, hogy egy maffiózó jegyese volt. De azt hiszem erről lemondtam teljesen, mert kiütötte a nyeregből a Borostyán égbolt, ami anno még Aranyló égboltként volt megírva.
Pontos dátumot nem tudok, de olyan 6 éve lehetett.
2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzé tetted az első fejezetet/ bejegyzést a blogon?
     Az első, ami végig futott az agyamon, hogy oké megírom, de nem hiszem hogy valaha bárki is olvasna, mert miért is, hiszen egy kis firkáló valaki vagyok a sok név mellett, akik már tényleg elértek valamit. Napokig húztam halasztottam a megosztást, aztán mégiscsak közzé tettem. Egyik szokásom, mikor rákattintok a Közzététel gombra, hogy behunyom a szemem és pecsétbe teszem az ujjaimat, mintha ez valamit is számítana. Aztán vártam. És féltem, hogy kapok egy akkora oltást, mint még soha. Ehhez képest, eddig egy rossz szó sem jött még :)
3. Ki írta az első kommentárt a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, mikor elolvastad?
     Smith Luna volt, és azt írta, hogy jó rész lett, és az egyik poénomon jót nevetett :)
Nem tudom hová lett, azóta össz-vissz két hozzászólása volt, de attól még lehet ugyanúgy olvas tovább.
Luna! Ha ezt most olvasod, köszönöm szépen! És ne félj hozzászólni, legyen jó vagy rossz komment, én szívesen olvasom! :)
4. Mi ihlette a történetet? Honnan jött a blog alapötlete?
     Mondanom se kell, nem csak, hogy Amerika kapitány fan vagyok, de Marvel fan is. Arra gondoltam, hogy egy kis elmélázgató, saját fejem által született, minden pillanatát kiélvezhető képzelgésnek, lehetnek olvasói. Féltem, mert láttam, mások mennyire jól le tudják ezt írni, és féltem , hogy majd a sok Fanfic között elveszek, de szerencsére, nem így lett! És most örülök a döntésemnek, hogy anno, nem végezte ez is a kukában, mint megannyi ötletem.
5. Mit jelent számodra az írás?
     Sokan, a környezetemben nem értenek meg, azt mondják, gyerekes vagyok, amiért blogot vezetek. De ők, nem tudják elképzelni, milyen érzés lehet egy olyan világban lenni, élni benne, amit TE teremtettél meg, javarészt, és ott létezni úgy, ahogy a valóságban sosem lenne rá alkalmad. Ráadásul, ezzel sok embernek örömet is szerezhetek, ami megint csak egy fenomenális érzés.
Szóval számomra az írás, maga a létezés. Enélkül én se lennék más, csak egy agyonhajszolt ember a szürkületben megrekedve.


Leginkább azoknak tudnám ajánlani Petra blogját, akik nem félnek olvasni. Hiszen a részek, ami eddig sajnos még csak egy prológus és egy első fejezetből áll, szépen, terjedelmesen van megírva, sokoldalú szóhasználattal spékelve. És nem utolsó sorban, azok olvassák, akik a témától sem riadnak vissza.
Tetszik, hogy magyar helyen, magyar nevekkel játszódik a történet, és hogy nem egy csöpögős tinidráma, hanem egy nagyon is valóságos téma köré épülnek fel a még valóságosabb mindennapi problémák és helyzetek.


Akiknek pedig továbbküldöm:

Téboly program
I, the soldier
Papír rózsa
HDawn stories
Tiltott gyönyör

Köszönöm még egyszer! :)

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, de ahogy a blogon is fel van tüntetve, nem áll módomban kitölteni és tovább küldeni. Minden esetre jól esett, hogy az én blogomra is gondoltál. Ölel: Sky Jensen/Tiltott gyönyör/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért egy próbát megért :) És még szép, hogy rád is gondoltam :)

      Törlés
  2. Szia! Köszi szépen a díjat :) Nem garantálom, hogy lesz időm megcsinálni, de majd egyszer talán.
    Puszi
    HDawn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megérdemled! :) Jól van, én se azonnal tettem ki :)
      Puszi neked is :)

      Törlés
  3. Köszönöm a díjat! Amint lesz időm megcsinálom! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit megköszönni, kiérdemelted :)

      Törlés