2015. november 28., szombat

Egy kis OFF!!

Avagy, elkészült az első Trailerje a blognak!
HURRÁ! :)

Ne képzeljetek el valami Hollywoodi minőségű csúcs szuper alkotást, sajnos a vinyóm szektoros, így nem bírja el a komolyabb videó szerkesztő programokat, de ahhoz képest, hogy Movie Makerrel készült, jó lett.

Megjegyzem, enyhe SPOILER tartalommal bír az anyag, szóval, csak saját felelősségre!

Ha tetszett, pipálni, komizni, esetlegesen a csatornán likeolni ér, és köszönöm, ha megnézed!
 :)

BLOG TRAILER

Sok sok puszi, és hamarosan jön a folytatás is :)

6 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy már kommenteltem a videóhoz, de ide is írok, hogy nagyon betyár lett :D
    + Mikorra várható a következő rész? ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon de nagyon szépen köszönöm :)
      Szerintem meglesz ma a rész :)

      Törlés
    2. Nagyon de nagyon szépen köszönöm :)
      Szerintem meglesz ma a rész :)

      Törlés
  2. Sziaa :)
    Engedd meg, hogy bemutatkozzam: az egyik legnagyobb Amerika Kapitány rajongó vagyok. És nem mellesleg imádom a blogodat! ^^
    Nemrég találtam rád és első olvasásra beleszerettem a történetedbe. :))
    Meg ez a trailer is... mindent visz! *-*
    Alig várom, hogy olvashassam a folytatást! ^^
    Szeretettel: egy új "törzsolvasód" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!! :)
      Elképesztően jól esik nekem minden egyes karaktered és akkora vigyorral a fejemen írom most is ezt a kommentet, hogy majd' kettéhasad a képem :P Örülök, hogy rám, a blogra találtál, remélem nem fogsz csalódni :)
      Ma érkezik a folytatás is! :)
      Puszi: Amber,

      Törlés
    2. Örülök, hogy ennyire örülsz, de azért ha lehet, a kettéhasadást kerüljük el. :D
      Nem fogok csalódni, hiszen mégiscsak egy Bosszúállók-történetről beszélünk. És az írójának hihetetlen képzelete, valamint tehetsége sem utolsó szempont. ;)
      További sok sikert és kimeríthetetlen ihletet kívánok a bloghoz! :)
      Puszi: V.

      Törlés